isbacke, mamma mia och 18-årsfirande.

En fredagkväll, vem vill inte åka isbacke i tullinge? Efter benevento fick jag iallafall med mig snorsofie, rickie och martin. Jag hade skoj och jag vet att dom egentligen också hade det bara att dom inte vågar erkänna det. Sen åkte vi till snorsofie och såg på mamma mia. En härlig film måste jag säga. Idag vaknade snorsofie ovanligt tidigt och satte på strålkastarljuset. Men jag älskar henne ändå. Vid ett tog vi en tripp ner till tumba och tog en fika med mad. Nu ska vi spela lite guitar hero, snorsofie har faktiskt två gitarrer så fan vad vi ska rocka loss. Ikväll blir det 18-årsfirande, vi har lyckats köpa en ny present som vi alla kan klottra på, som jag hoppas han inte är allergisk mot. Mohahaha ciao.


Kommentarer
Postat av: mickan

vad roligt det är att sanningen kommer fram i din blogg eftersom rickie inte kan tala om den för mig.

2009-02-02 @ 13:00:34
URL: http://michaelaericsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Okej.

2009-02-02 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0