reunion + frisör

Igår var det som sagt en liten skojig reunion hemma hos alex med sofie, björn, mathias och simon. Vi grillade och spelade det hederliga öl-spelet och massa annat. Har ingen tidsuppfattning men någon gång vid kanske två pallrade jag och sofie oss till statoil där vi möte rickie. Därefter drog vi oss till ersson där jag fick agera frisör. Jag tror inte jag vågar se hur han ser ut idag, men någon gång måste ju vara den första gången. Sen fick fisungarna för sig att börja kolla på film och vid fyra skulle jag och sofie gå över till henne men då hade skitungen glömt nycklarna så då fick vi gå tillbaka till ersson och sova där i en och en halvtimme och sen gå tillbaka igen. Vid halv elva blev jag väckt av att min chef ringde mig och sa att jag fick jobba två veckor extra. Härligt. Resten av fredagen så ska jag bara ta det lugnt, kanske försöka hinna träffa nicole en snabbis. Dags att glida, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0