tillbaka i lilleland

I fredags när jag kom upp till stockholm så mötte madde och sofie mig och sen drog vi direkt till kalle. Där blev det (en hel del) förkrök och sen kom resten som vi skulle åka med till country festivalen. Väl där så hängde vi mest under öltältet tills det stängde. Igår hade vi en grillkväll hos mathias där vi även badade i hans pool, 29 grader. Inte helt fel. Så lata som vi var så sov vi kvar där och vid elva åkte jag och hälsade på en tullingebo innan jag åkte ner hit igen. Så imorgon börjar en ny jobbvecka och på fredag får jag troligtvis semester om jag inte väljer att jobba lite på martins jobb. Får se om det orkas med. Nu blir det en promenad med mamma och henric. Ciao



Kommentarer
Postat av: maja

"du vet vem jag é" ;)

2009-06-29 @ 00:21:47
Postat av: Gosfia

haha, helt rätt!

2009-06-29 @ 22:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0