tjo

Igår umgicks jag med sofie, matte och simon och drack lite vin och pratade lite skit. Väldigt trevligt faktiskt. Efter en jäkla lång väg hem så kom jag äntligen fram någon gång efter tre. Idag vaknade jag upp bakis så självklart blev det benne till middag och där fick jag väldigt trevligt sällskap av hillo, sofie, sofia och zirre. Vid åtta kom madde hit och vi glodde på någon film med hillo och simon och sen kollade vi på jalla jalla. Nu har hon precis dragit och jag ska snart nanna kudden så jag har krafter till att plugga matte c hela dagen imorgon. Fy fan.

Min punani dreamer älskar att pussas med tår



Kommentarer
Postat av: madshit

älskar tår!

2010-03-28 @ 23:09:54
URL: http://maddmutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0